Klantenservice
BaklijstenGigant – altijd een creatief advies!
Om een bestelling te plaatsen maakt u een account aan met uw contactgegevens, bezorgadres e.d. Bent u een nieuwe klant – Maak dan hier uw account aan.
Omdat wij de baklijsten zelf maken kunnen wij ook snel leveren. Wij streven ernaar om uw bestelling z.s.m.( binnen 2 tot 5 werkdagen) te verzenden, afhankelijk van drukte, voorraad, aantal, maten groter dan 80 en/of 120 cm, de weekeinden en feestdagen. Kan er een kleine vertraging in uw bestelling zitten. Bezorging is ook mede afhankelijk van het koeriersbedrijf.
Hoewel wij onze uiterste best doen zoveel mogelijk van de producten op voorraad te houden en uw bestelling z.s.m. te verzenden, kan het gebeuren dat een artikel even niet op voorraad is of i.v.m. drukte / aantal lijsten, de bestelling niet binnen de aangegeven tijdsduur verzonden kan worden. In het onwaarschijnlijke geval, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen en houden.
I.v.m. diverse omstandigheden, word uw bestelling binnen 24 tot 72 uur verzonden. Wij blijven streven om uw bestelling binnen 1-5 werkdagen te verzenden. Helaas is dit niet altijd mogelijk, waardoor er een kleine vertraging in uw bestelling kan zitten.
Indien er meerdere lijsten besteld worden, waarvan er 1 of meerdere lijsten groter zijn dan 80 en/of 120 cm. Kan het zijn dat u alle lijsten met zwaluwstaart verbinding binnen krijgt.
Uw bestelling wordt bezorgd op maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Voor België en overige internationale zendingen, mits anders aangegeven, geldt nooit een tijdsgarantie.
Als u niet thuis bent bij de bezorging zal het pakket bij uw buren worden aangeboden, tenzij u aan heeft gegeven dat dit niet wenselijk is. U ontvangt in dit geval een kaart met het telefoonnummer van de bezorger in uw brievenbus van de bezorger. U dient contact met deze op te nemen voor een 2e bezorgafspraak.
Indien een zending retour word verzonden naar Baklijsten Gigant d.m.v. foutief ingevulde verzendadres door de klant.(Dit betreft straatnaam en/of huisnummer en/of postcode.) of geen actie ondernomen word indien een bestelling binnen 5 dagen ( m.u.v. zondag) nog niet geleverd is. Word er €15,- in rekening gebracht om de bestelling opnieuw te versturen.
De door ons berekende verzendkosten zijn nooit alleen de postzegel en de verpakking. De producten moeten uit het magazijn gehaald worden, ze moeten verpakt worden, er wordt een adressticker geprint, de betaling moet verwerkt worden enz. Zelfs aan een bestelling van één enkel product hebben we minimaal 10 minuten werk. De verzendkosten zijn dus nooit kostendekkend, daar leggen we altijd op toe. Uw bestelling wordt, afhankelijk van het pakket, verzonden met Post.nl of een ander erkend koeriersbedrijf.
Nederland
Voor verzending binnen Nederland hanteren wij twee tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag. De verzendkosten zijn voor alle betalingsmogelijkheden gelijk.
Verzendkosten:
Onder de € 200,00 = € 7,50 (incl. BTW)
Boven de € 200,00 = Gratis verzending
België
Voor verzending naar en België hanteren wij twee tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag. De verzendkosten zijn voor alle betalingsmogelijkheden gelijk.
Verzendkosten:
Onder de € 250,00 = € 14,95 (incl. BTW)
Boven de € 250,00 = Gratis verzending
Waddeneilanden
Voor verzending naar de Waddeneilanden hanteren wij drie tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag & afmetingen van de baklijsten / pakket. De verzendkosten zijn voor alle betalingsmogelijkheden gelijk. De prijs voor de verzendkosten betreft grotere maten lijsten/pakketten.
Voor kleinere maten/pakketten die met postnl verzonden kunnen worden. Word er €7,50 verzendkosten gerekend. Voor deze maten / pakketten geldt ook de €200,- franco zending ipv de €400,-.
Verzendkosten:
Onder de € 400,00 = € 34,95 (incl. BTW)
Boven de € 400,00 = Gratis verzending
Voor bestellingen naar andere landen in het buitenland zijn de verzendkosten variabel, i.v.m. de afmeting en het gewicht van het pakket. Neem hiervoor van te voren contact met ons op via de mail of telefoon.
Wanneer u niet tevreden bent over een ontvangen product dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Dit kan alleen mits het product ongeopend is en in de originele verpakking zit. Goederen die op maat gemaakt zijn, kunnen niet retour gezonden worden met recht op terugbetaling.
U kunt uw product(en) opsturen naar BaklijstenGigant – Hoge Rijndijk 108 – 2313 KM Leiden (hiervoor moet u de verzendkosten betalen), maar het is ook mogelijk uw bestelling in de winkel retour te doen. Let er op dat wij bij beide manieren van retourneren altijd de originele factuur willen ontvangen.
BaklijstenGigant zal binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending de betaling terugboeken. Als u een retour wilt aanmelden gaat u naar Mijn Bestellingen, klikt u op bestelling bekijken en onderaan de bestelling kunt u de retour aanvraag maken.
Voor vragen over de webshop of over een van onze producten, bel of mail gerust. Op onze contactpagina vindt u alle gegevens.
We hebben zes manieren waarop je bij ons kan betalen. Bekijk ze hieronder.
Betaalwijze | Betaalkosten |
iDeal | Gratis |
Creditcard (achterafbetaling) | Gratis |
BanContact/Mr. Cash (België) | Gratis |
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDeal, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
Waarom zou je kiezen voor iDeal?
Bij BaklijstenGigant zijn creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders meer dan welkom. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server.
Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we je bestelling die dag nog. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast. Dit geldt niet voor pre-orders.
Waarom kiezen voor betalen per creditcard?
Betaal met BanContact/Mister Cash. Dat is wel zo veilig en snel. Kies bij BaklijstenGigant voor deze betaalmethode, vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid.
Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en te betalen met je authenticatie middel. Afhankelijk van je bank is dat een kaartlezer of een paswoord.
Waarom kiezen voor BanContact/Mister Cash?